بلاگ فارسی

Persian - Farsi Weblog @ Opera Community

تست روانشناسی عشق و دوستی

, , , ,

ستاره - فلش کلیپ عاشقانههشت راه طلايي براي کاهش درد پريود (ديسمنوره) دختران

Comments

Unregistered user Sunday, November 23, 2008 1:45:48 PM

hasan writes: s

Unregistered user Thursday, May 28, 2009 11:56:38 AM

mitra writes: kheylı ghashang bud

Unregistered user Wednesday, July 8, 2009 4:33:27 PM

Anonymous writes: hhh

Unregistered user Wednesday, July 15, 2009 8:12:53 AM

fatemeh writes: vaaaaaaaay kheyli ghashang bood jvaba vaghean dorost bood

Unregistered user Wednesday, August 5, 2009 8:11:41 PM

assad z writes: eyval mikhamet

Unregistered user Saturday, September 12, 2009 6:34:45 PM

محمد رضا writes: fdd

Unregistered user Monday, October 5, 2009 5:35:08 PM

nneda30 writes: tnx.vaghean didani bod.hamon chizi ke mikhastam shod very good

Unregistered user Wednesday, October 21, 2009 4:03:22 PM

Anonymous writes: خوب بود . مرسی

Unregistered user Wednesday, October 28, 2009 5:54:21 PM

samaneh writes: kheiliiiiiiii jeleb,eeeeeeeey val

Unregistered user Friday, October 30, 2009 2:55:16 PM

Anonymous writes: javab vasi man dorost bod mer30

Unregistered user Thursday, November 5, 2009 11:45:41 AM

Anonymous writes: من يكيو دوست دارم كه نمي دونم دوستم داره يا نه

Unregistered user Thursday, November 5, 2009 11:48:06 AM

se writes: i love a person that i dont know love me or no

Unregistered user Thursday, November 5, 2009 12:35:03 PM

Anonymous writes: بروید و از ایشان بپرسید ، اینکه غصه خوردن نداره

Unregistered user Thursday, December 3, 2009 3:13:58 PM

Anonymous writes: واقعا عالی بود . مخصوا موزیک متنش که این اجازه رو به آدم میده تا اونطوری که هست به سوالا جواب بده .

Unregistered user Wednesday, December 9, 2009 9:52:34 PM

Qasem ahmadi writes: من یکی را خیلی‌ دوست دارم، اما نمیدونم اون هم منو دوست داره، من هر کاری می‌کنم تا کمتر بهش فکر کنم نمیشه ۲۴ ساعت توی فیکرش هستم ، ا خریش چی‌ میشه من هم نمیدونم ، و این خیلی‌ برام سخت هست

endless lovepersianweblog Wednesday, December 9, 2009 10:04:09 PM

Originally posted by anonymous:

Qasem ahmadi writes:

من یکی را خیلی‌ دوست دارم، اما نمیدونم اون هم منو دوست داره، من هر کاری می‌کنم تا کمتر بهش فکر کنم نمیشه ۲۴ ساعت توی فیکرش هستم ، ا خریش چی‌ میشه من هم نمیدونم ، و این خیلی‌ برام سخت هست


سلام

دوستش داری ؟ فقط یکی را ؟
خب حالا می خواهی چه کار کنی ؟
فرض که او تو را دوست دارد , چه می شود ؟
دوست عزیز لطفاً لینک های زیر رو بخونید :
http://my.opera.com/persianweblog/blog/hormon-e-oxytocin-bar-etemad-hamdeli-takabor-sekhavat-eshgh-hesadat-dar-ensan-ta
و
http://my.opera.com/persianweblog/blog/aashegh-shodan-aatefeh-ee-ast-ke-ba-ezteraab-va-tars-marboot-ast

Unregistered user Thursday, December 17, 2009 12:02:52 PM

شکوفه writes: salam man ham yekio kheyli doost daram va ziad motmaen nistam ke mano doost dare ya n.taklife man chie?akhe bazi az khrash mashkooke . man vaghean be yek komak ehtiaj daram .aga mishe javabe mano dar in adres bezarid:www.shokoufeh.love@yahoo meil.com mamnoon

endless lovepersianweblog Thursday, December 17, 2009 12:13:18 PM

Originally posted by anonymous:

شکوفه writes:

salam man ham yekio kheyli doost daram va ziad motmaen nistam ke mano doost dare ya n.taklife man chie?akhe bazi az khrash mashkooke . man vaghean be yek komak ehtiaj daram .aga mishe javabe mano dar in adres bezarid: shokoufeh.love[at]yahoo.com mamnoon


سلام

می دونید ... نظر من اینه که عشق و دوست داشتن , چیزی فراتر از اینه که با چند تا اتفاق و یا رفتار ( می فرمایید کارهای ایشون مشکوک هست ) بشه روی طرف قضاوت کرد . فقط نیاز به صبر داره . به نظر من سعی کنید خودتون باشید . کم کم ذهنتون بازتر میشه . سعی کنید با هم صحبت کنید . سعی کنید همونی باشید که دوست دارید . و سعی کنید همون کسی رو انتخاب کنید که دوست دارید داشته باشید . نمی دونید گاهی اوقات , سوء تفاهم ها چه تبعات غیر قابل جبرانی می تونه داشته باشه .
می دونید ... طرز فکر ها فرق می کنه . ممکنه طرف مقابل همونطور که شما فکر می کنید فکر کنه , ممکنه نه .
هر رفتار و برخورد شما , از ابتدا می تونه راهی برای دوستی تون مشخص کنه . اگر رفتار طرفین درست باشه , می تونه به خوشبختی منجر بشه و در صورت وجود مشکل در رفتار طرفین , می تونه دوستی رو به جاهای نا معلوم هدایت کنه .
دید هر کس نسبت به زندگی , تجربیاتش , اتفاقاتی که برای ایشون در طول زندگی افتاده , وضعیت خانوادگی شون , دوستانشون , همه و همه اخلاق , رفتار , طرز فکر , عمل و عکس العمل های طرف مقابل رو تعیین می کنه .
اینکه از طرف مقابل چه چیزی می خواهید و اینکه ایشون از شما چی می خواهد , این خیلی مهمه . منظورم اینه که رابطه تون به چه چیزی می خواهید بیانجامد و ایشون چطور . ( چی می خواید از همدیگه ) . در مورد همه چیز با هم صحبت کنید .
شاد باشید .

Unregistered user Saturday, December 19, 2009 5:51:06 AM

Anonymous writes: شما میدونین Complicated Relationship چه نوع رابطه ای است ؟

endless lovepersianweblog Saturday, December 19, 2009 7:02:04 AM

Originally posted by anonymous:

Anonymous writes:

شما میدونین Complicated Relationship چه نوع رابطه ای است ؟


سلام

برای خیلی از مردم , شما می بینید که یک نفر وجود داره . یک نفر که با اون هستید . دوستش دارید و بهش عشق می ورزید . با ایشون روابط احساسی یا فیزیکی برقرار می کنید . یک Complicated Relationship و یا "ارتباط پیچیده" به آسونی قابل تعریف نیست . اون در قالب روابط یا رفتارهای استانداردی انجام نمی شه . ممکن است رفتار یا احساسات خاصی در این رابطه وجود داشته باشد .
What is a complicated relationship? :
For many people, you see one person. You're with one person whom you like or love and only have emotional and physical relationships with them. A complicated relationship may not easily be defined. It may not fit into the standard mold of relationships. It may involve unusual feelings or behaviours.
http://wiki.answers.com/Q/What_is_a_complicated_relationship

Unregistered user Saturday, December 19, 2009 6:19:36 PM

tannaz writes: hellooooooo

endless lovepersianweblog Saturday, December 19, 2009 8:19:11 PM

Originally posted by anonymous:

annaz writes:

hellooooooo


سلام ...

Unregistered user Monday, December 28, 2009 12:50:55 PM

Anonymous writes: سلام صبور بودن چقدر سخته؟چطور ميتونيم روزهارو بدون اينكه به طرفمون فكر كنيم سپري كنيم!؟چطور ميتونيم بي تفاوت از كنارش رد بشيم!؟كار ما دخترا خيلي سختتر از پسراست، وقتي كسي رو دوست داشته باشيم نبايد بهش بگيم فوقش با ايماو اشاره... من يكنفرو دوست دارم عاشقش نيستم ولي احساس ميكنم با اون خوشبخت ميشم، ميدونم به همون اندازه كه من اونو دوست دارم اونم منو ولي چرا دست دست ميكنه..؟يكروز بلاخره جسارت بخرج دادمو حرف دلمو بهش گفتم ......،فعلا بايد صبور باشم و منتظر جواب مطمئنم كار اشتباهي نكردم و از گفتنشم پشيمون نيستم به همه توصيه ميكنم از گفتن علايقشون ابايي نداشته باشن، ترسو بودن افتخار نيست،آدما از نگفتنه كه شكست ميخورن نه از گفتن حقيقت

endless lovepersianweblog Monday, December 28, 2009 1:53:00 PM

Originally posted by anonymous:

Anonymous writes:

سلام صبور بودن چقدر سخته؟چطور ميتونيم روزهارو بدون اينكه به طرفمون فكر كنيم سپري كنيم!؟چطور ميتونيم بي تفاوت از كنارش رد بشيم!؟كار ما دخترا خيلي سختتر از پسراست، وقتي كسي رو دوست داشته باشيم نبايد بهش بگيم فوقش با ايماو اشاره...
من يكنفرو دوست دارم عاشقش نيستم ولي احساس ميكنم با اون خوشبخت ميشم، ميدونم به همون اندازه كه من اونو دوست دارم اونم منو ولي چرا دست دست ميكنه..؟يكروز بلاخره جسارت بخرج دادمو حرف دلمو بهش گفتم ......،فعلا بايد صبور باشم و منتظر جواب
مطمئنم كار اشتباهي نكردم و از گفتنشم پشيمون نيستم
به همه توصيه ميكنم از گفتن علايقشون ابايي نداشته باشن، ترسو بودن افتخار نيست،آدما از نگفتنه كه شكست ميخورن نه از گفتن حقيقت


سلام

با حرف های شما موافقم . ولی همه چیز دخیله در روابط . خیلی چیزهای دیگه به جز چیزهایی که ما بهش فکر می کنیم . بعضی وقت ها , طرف مقابل ممکنه مثل ما فکر نکنه . برخی اوقات ممکنه آمادگی ذهنی - روحی - جسمی - جنسی طرف مقابل , باه اندازه ی شما نباشه و خب فکذ کنم اون موقع عکس العمل ها فرق می کنه . ( برای نتیجه ی مطلوب گرفتن ) .
ولی در کل با طرز فکر شما خیلی موافقم . این یک طرز فکر طلائیه .

Unregistered user Tuesday, December 29, 2009 6:02:36 AM

mehrnaz writes: صبر؟ چیزخیلی خوبیه چون زمان دادن به هرچیز خیلی چیزا روروشن می کنه مخصوصا توی دوستی و عشق صبرکنید ولی عجیب ادم و بیچاره میکنه آدم میمیره و زنده می شه تا ... صبر کنید . عجول نباشید ومصلحت خدا رو هرگزفراموش نکنید

endless lovepersianweblog Tuesday, December 29, 2009 7:33:05 AM

Originally posted by anonymous:

mehrnaz writes:

صبر؟
چیزخیلی خوبیه چون زمان دادن به هرچیز خیلی چیزا روروشن می کنه مخصوصا توی دوستی و عشق صبرکنید
ولی عجیب ادم و بیچاره میکنه آدم میمیره و زنده می شه تا ...


صبر کنید . عجول نباشید ومصلحت خدا رو هرگزفراموش نکنید


سلام

منظورتون اینه که در واقع به طرف مقابل وقت بدیم یا به خودمون ؟
بزرگ بشیم و عاقل بشیم ؟
یا منظورتون اینه که عجول نباشیم ؟

Unregistered user Tuesday, December 29, 2009 9:49:46 AM

Anonymous writes: salam man ye nafaro dost daram onam dosam dare ama nemikham asheqesh besham ama ehsas mikonam dare in etefaq miofte che kar konam

endless lovepersianweblog Tuesday, December 29, 2009 2:16:16 PM

Originally posted by anonymous:

Anonymous writes:

salam man ye nafaro dost daram onam dosam dare ama nemikham asheqesh besham ama ehsas mikonam dare in etefaq miofte che kar konam


سلام

فرق دوست داشتن با عشق چیه از نظر شما ؟

Unregistered user Monday, January 4, 2010 9:22:38 PM

mahdi _ Jeneral 87 writes: سلام / خسته نباشید . دلم بدجوری گرفته ، نمیدونم حرف دلمو چه جوری به کسی بگم ، نزدیک به 2 سال است از دختری خوشم اومده اما به کسی نگفتم و این درد همجین جور رو دلم مونده و با این درد 2 سال در غربت خدمت کردم (خیلی سخته بخدا) اوایل تو عشقم مطمئن نبودم اما الان خیلی مطمئن شدم طوریکه دوست دارم هرلحظه طرفمو ببینم ، با خدا مشورت کردم و بهم گفته که انتخابت درسته اما هنوز سردر گمم . خواهش میکنم کمکم کنید / واقعاً بد دردیه آدمو دیوونه میکنه . ممنون

endless lovepersianweblog Monday, January 4, 2010 9:37:35 PM

Originally posted by anonymous:

mahdi _ Jeneral 87 writes:

سلام / خسته نباشید .
دلم بدجوری گرفته ، نمیدونم حرف دلمو چه جوری به کسی بگم ، نزدیک به 2 سال است از دختری خوشم اومده اما به کسی نگفتم و این درد همجین جور رو دلم مونده و با این درد 2 سال در غربت خدمت کردم (خیلی سخته بخدا) اوایل تو عشقم مطمئن نبودم اما الان خیلی مطمئن شدم طوریکه دوست دارم هرلحظه طرفمو ببینم ، با خدا مشورت کردم و بهم گفته که انتخابت درسته اما هنوز سردر گمم . خواهش میکنم کمکم کنید / واقعاً بد دردیه آدمو دیوونه میکنه . ممنون


سلام

خب الان مشکل چیه ؟ ( اگر فکر می کنید ممکنه بتونید خوشبخ کنید این خانوم رو و به عشق و علاقه تون اطمینان دارید , تا ایشون ازدواج نکرده و نرفته , زودتر ) با خانواده تون مطرح کنید موضوع رو . امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره . راستی .. یه فیلم هست . این فیلم رو تهیه کنید و ببینید :
http://my.opera.com/persianweblog/blog/license-to-wed-2007-movie-summary-download-poster

Unregistered user Wednesday, January 6, 2010 5:21:09 PM

elizabet writes: سلام دختر حساسی هستم. در یک سفر در طول یک میهمانی 2 روزه خانوادگی با مردی آشنا شدم که 3 سال از من بزرگتر بود و به نوعی ارتباط عاطفی بین ما شکل گرفت که فقط با نگاه و برخورد های عاشقانه بود. بعد از رفتن این آقا ما توانستیم با هم تلفنی صحبت کرده و به هم ابراز علاقه کنیم.هم اکنون ما با هم در ارتباط هستیم و کسی در جریان نمی باشد و در نهای قرار است بعد از آشنایی و شناخت یکدیگر اگر خوب پیش رفت تصمیم به ازدواج بگیریم اما احساس می کنم این ارباط برای من به شکی مهم تر شده با وجود اینکه هردو شاغل هستیم اما توجه من به شکلی بیشتر است. او هر از گاهی به من پیام های حسی عاطفی می دهد که برای من غیر منتظره اس مانند من را ببوس یا خوابیدن با هم که من را حسابی نگران کرده هرچند که خود من نیز از این مسائل بدم نمی آید اما در این مورد فکر می کنم زود است و صحبت کردن در مورد این مسائل رو ضروری نمی بینم. شما به من چه چیز را پیشنهاد می کنید یا اگر چه کار کنم بهتر می شود؟

endless lovepersianweblog Wednesday, January 6, 2010 6:27:05 PM

Originally posted by anonymous:

elizabet writes:

سلام
دختر حساسی هستم. در یک سفر در طول یک میهمانی 2 روزه خانوادگی با مردی آشنا شدم که 3 سال از من بزرگتر بود و به نوعی ارتباط عاطفی بین ما شکل گرفت که فقط با نگاه و برخورد های عاشقانه بود. بعد از رفتن این آقا ما توانستیم با هم تلفنی صحبت کرده و به هم ابراز علاقه کنیم.هم اکنون ما با هم در ارتباط هستیم و کسی در جریان نمی باشد و در نهای قرار است بعد از آشنایی و شناخت یکدیگر اگر خوب پیش رفت تصمیم به ازدواج بگیریم اما احساس می کنم این ارباط برای من به شکی مهم تر شده با وجود اینکه هردو شاغل هستیم اما توجه من به شکلی بیشتر است. او هر از گاهی به من پیام های حسی عاطفی می دهد که برای من غیر منتظره اس مانند من را ببوس یا خوابیدن با هم که من را حسابی نگران کرده هرچند که خود من نیز از این مسائل بدم نمی آید اما در این مورد فکر می کنم زود است و صحبت کردن در مورد این مسائل رو ضروری نمی بینم. شما به من چه چیز را پیشنهاد می کنید یا اگر چه کار کنم بهتر می شود؟


سلام

به نظر من بهتره ضمن در نظر گرفتن شرایط طرفین , خواسته ها , ایده آل ها , توافق ها , درک شرایط و همچنین نیاز های خودتون و ایشون و نیز داشتن دلیل کافی و منطقی برای تصمیم خودتون , با خود ایشون موضوع رو مطرح کنید .

Unregistered user Sunday, January 17, 2010 1:53:23 AM

mariyana writes: salam doste aziz rahnamayi hayi ke be bagiye kardid khondam va vagan az in ke in gadr gashango kheyli baz tozih midid mamnonam rastesh man ba kheyli pesara dos bodam vali ta be hal kasio in gad dos nadashtam ba hash rabete ham dashtam va vagan dosesh daram tahsil karde nistam be khatere vesharaye ke to zendegim dashtam tarke tahsil kardam onam diplom dare vaze malishon balatar az mas nemidonam dosam dare ya na? mikham bara khodam negahesh daram nemidonam che jori? karayi ke mikonam va raftar ham monasebe va ady momkene bara in ke bahash khabidam ehsas kone nemitonam zane zendegish basham? ya delesh ro bezanam? khodam az rabete dashtan ba on raziam aya sahihe va aya in karo edame bedam? momkene baram bad tamom she va bekhatere hamin az man zade beshe?va tarkam kone? momkene khodesh bekhado khanevadash mokhalefat konan? momkene mano be khatere lezato havas bekhad? bad in ke ma ba ham rabete dashtim va on ham dobare ino azam mikhad bayad chi kar konam? man khodam na razi nistam. mamnon.

endless lovepersianweblog Sunday, January 17, 2010 7:36:16 AM

Originally posted by anonymous:

mariyana writes:

salam doste aziz rahnamayi hayi ke be bagiye kardid khondam va vagan az in ke in gadr gashango kheyli baz tozih midid mamnonam rastesh man ba kheyli pesara dos bodam vali ta be hal kasio in gad dos nadashtam ba hash rabete ham dashtam va vagan dosesh daram tahsil karde nistam be khatere vesharaye ke to zendegim dashtam tarke tahsil kardam onam diplom dare vaze malishon balatar az mas nemidonam dosam dare ya na? mikham bara khodam negahesh daram nemidonam che jori? karayi ke mikonam va raftar ham monasebe va ady momkene bara in ke bahash khabidam ehsas kone nemitonam zane zendegish basham? ya delesh ro bezanam? khodam az rabete dashtan ba on raziam aya sahihe va aya in karo edame bedam? momkene baram bad tamom she va bekhatere hamin az man zade beshe?va tarkam kone? momkene khodesh bekhado khanevadash mokhalefat konan? momkene mano be khatere lezato havas bekhad? bad in ke ma ba ham rabete dashtim va on ham dobare ino azam mikhad bayad chi kar konam? man khodam na razi nistam. mamnon


سلام

سئوال های شما یه جوریه ... انگار تازه قصد دوستی با کسی رو داشته باشید در صورتیکه می فرمایید قبلاً دوست بودید با ایشون . این دو یه کوچولو متناقضه ... می دونید زندگی بدون عشق و علاقه معنی نداره . بعضی ها می گن بدون پول معنی نداره و هر کسی , هر رتبه ای , برای خودش یک سری مشغله های فکری داره . مشغله ها و دغدغه هایی که گاه از شرایط اطراف به ما تحمیل میشه و گاه خودمون , بدلیل تصمیم گیری های خاص برای خودمون درست می کنیم . ما در شرایط خاص ممکنه تصمیم هایی بگیریم که در حالت عادی اونها رو قبول نداشته باشیم . بهتره که اگر شرایطمون کاملاً عادی نیست , تصمیمی نگیریم . اگر این کار رو کردیم و بعداً دچار تردید شدیم , ابتدا باید یه چیز رو مشخص کنیم : آیا الان که در شرایط تردید هستیم , در شرایط عادی هستیم ؟ یا نه ! باز هم در شرایط UnNormal از نظر روحی به سر می بریم ؟
بهتره قبل از تصمیم گیری های مهم زندگی مون فکرمون آزاد - آروم - رها و همچنین از نظر جسمی هم بسیار ریلکس باشیم . منظورم آرامش موقت نیست . آرامشی که چند ساعت و یا چند روز شروع شده باشه . آرامشی که خودمون متوجه باشیم که الان قادر به تصمیم گیری صحیح هستیم .
حالا تصمیم گیری صحیح چی هست ؟! تصمیم گیری صحیح برای هر کسی با فرد دیگه فرق می کنه . یکی موفقیت رو در گرفتن نمرات خوب در مدرسه می دونه و آرزوی کسب درجات بالا در رشته ی تحصیلی ش رو داره و این براش نهایت لذت هست . یکی دیگه موفقیت رو در کسب ثروت می دونه و وقتی به این هدف میرسه لذت می بره . و یکی موفقیت رو در تملک طرف مقابل می بینه و فکر می کنه نهایت لذت برای اون داشتن طرف مقابل هست . شما فکر کن طرف مقابل رو بسته بندی کردن و تقدیم شما کردن . خب ؟ خوبه نه ؟! آره شاید هم خوب باشه . ولی اون وقت فکر نکنم براتون نهایت لذت باشه . می دونید این همه آمار طلاق رو می بینید ؟ یادمون نره که همه شون موقعی که داشتن ازدواج می کردن برای همدیگه می مردن ! چرا الان با تنفر از هم جدا می شن ؟! البته اگه هر دو راضی باشن از جدایی ( به شرطی که در شرایط عادی این تصمیم رو گرفته باشن و نه در شرایط فشار ) که خوبه ! گاهی یک طرف خودش رو قربانی می دونه و از جدایی ناراضی ( و در عین حال از ادامه ی رابطه هم ناراضی ! ) و طرف مقابل فراری و درخواست کننده ی طلاق . می دونید ... اون طرفی که خودش رو قربانی می دونه , این همون کسی هست که اشتباه تصمیم گرفته ( نهایت لذت براش داشتن طرف مقابل بوده ) و دو حالت داره : یا در تصمیم گیری و انتخابش دچار اشتباه شده ( به هزار دلیل ) و یا اینکه معیار های طرف مقابل برای زندگی رو اصلاً در نظر نگرفته !
توجه داشته باشید , در روابط , هیچ کس نمی تونه به شما کمک کنه به غیر از خود طرفین ! چون یک رابطه ی کاملاً دو طرفه هست که ساخته میشه توسط فقط همون دو طرف و صدمه می بینه و خراب میشه توسط همه ! شما ممکنه یک رابطه ی خیلی خوب داشته باشی . ولی با یکی مثل من مشورت کنی . من یه حرف اشتباه بزنم . یا شما از حرفای من یه برداشت اشتباه بکنی . اون موقع هست که خودت میشی عاملی برای خراب کردن زندگی قشنگت .
زندگی قشنگ : شروع کردنش خیلی آسونه . حفظش سخته . خیلی سخت .
در نهایت این شما هستید که باید شرایط نرمال رو از نظر روحی و جسمی برای خودتون مهیا کنید .
هنگامی که می خواهید شرایط نرمال داشته باشید , چند تا کار یادتون نره : - موزیک فقط موزیک بسیار شاد ( ایرانی و خارجی ) . به هیچ عنوان حق ندارید موزیک آروم ( توجه داشته باشید آهنگ های آروم و غمگین ایرانی اثر بسیار مخربی دارند . )
- مواد مخدر ممنوع . سیگار ممنوع . مشروبات الکلی ممنوع : باور کنید حتی سیگار کشیدن باعث میشه شما اون کسی نباشید که فکر می کنید هستید ! اگر شما یکی از مصرف کنندگان هر کدوم از اینها ( حتی تفریحی , حتی یک بار در یک قرن ) هستید , بدونید که خودتون دارید مصرف می کنید , خودتون دارید برای خودتون مشکل آفرینی می کنید . فردا نشینید ناراحت که : من الان چه کار کنم و از این حرفا ...
- ورزش : روزانه حداقل یکی- دو ساعت ورزش مداوم انجام بدهید .
- عدم انجام کارهای روتین گذشته : اگر شغلی دارید , مرخصی بگیرید و رها از هر گونه مشغله در رابطه با شغلتون تصمیم گیری کنید . اگر همیشه تو خونه آشپزی می کردید , غذای بیرون - رستوران هم بد نیست ! یک سفر می تونه خوب باشه ولی در هنگام سفر تصمیم گیری نکنید . مسافرت رو بگذارید برای یه وقت دیگه . الان نه !
- غذاهایی که دوست دارید رو بخورید و روزانه چند بار دوش بگیرید . هر چقدر دوست دارید بخوابید , فیلم ببینید ( فیلم ایرانی نبینید ! ) ( فیلم پ و ر ن نبینید ) موزیک ویدیو های غمگین نبینید .
- با دوستانتون در مورد رابطه تون مشورت نکنید . اصلاً در این باره صحبت نکنید . ( اگر فکر می کنید قدرت تصمیم گیری ندارید , اصلاً تصمیم نگیرید . صبر کنید تا وقتی قدرت تصمیم گیری پیدا کردید , اون وقت تصمیم بگیرید . زیرا این شمایید که عواقب هر گونه تصمیم اشتباه رو خواهید دید و نه افراد دیگه )
- و هر کار دیگه ای که فکر می کنید می تونه شما رو ریلکس .
...
یادتون نره که خوبه که شما یکی رو دوست داشته باشید . به شرطی که طرف هم شما رو دوست داشته باشه . و یادتون نره که علاوه بر اینکه درست تصمیم می گیرید , برای اینکه موفق باشید در رابطه تون , باید به شرایط روحی و جسمی طرف مقابل هم دقت داشته باشید . ( به ایشون مستقیم نگید که : این کار رو بکن , اون کار رو نکن ! شاید ایشون نتونه همزمان و مثل شما به آرامش روحی برسه . فقط شرایطش رو در نظر داشته باشید .) ( الان در چه شرایطی هست و بعداً در چه ظرایطی خواهد بود . )
هر کسی با فکر خودش زندگی ای رو می سازه . متفاوت با زندگی های دیگه .

این همه چیزهایی بود که جسته و گریخته به ذهنم خطور کرد و اینجا نوشتم . شاید بعضی هاشون حتی به مورد شما مربوط هم نباشن .
این جور سئوالات باید به صورت صحبت دو طرفه باشه . تا نتیجه داشته باشه . خیلی سخته که با یک سئوال و یک جواب همه چیز درست بشه ...
موفق باشید . خودتون باشید .

Unregistered user Sunday, January 17, 2010 1:01:50 PM

Anonymous writes: يكي رو خيلي دوست دارم ولي اون احساساتشونشون نميده البته منم اينجوريم همش بخاطر غرورمه چكار كنم

endless lovepersianweblog Sunday, January 17, 2010 1:08:56 PM

Originally posted by anonymous:

Anonymous writes:

يكي رو خيلي دوست دارم ولي اون احساساتشونشون نميده البته منم اينجوريم همش بخاطر غرورمه چكار كنم


سلام

خودتون هستید که تصمیم می گیرید . خودتون هستید که زندگیتون رو می سازید . خودتون هستید که آینده تون رو تعیین می کنید . خودتون هستید که تصمیم می گیرید به کسی احساساتتون رو نشون بدید یا نه . شمایید که تصمیم می گیرید از کسی خوشتون بیاد که احساساتش رو نشون میده و یا نه .
ولی یه چیز رو در نظر داشته باشید . موضوع همه ش رسیدن به طرف مقابل نیست . فکر یه کوچولو بعدش رو هم بکنید . اون موقع شاید بهتر تصمیم بگیرید ...

Unregistered user Sunday, January 17, 2010 3:30:31 PM

mariana writes: salam dost azizam baraye rahnamayi hayi ke kardi mamnonam shayad kheyli hashon be masaleye man marbot nabod vali kheyli az chizayi ke zekr karde bodid vagan baram jaleb bod midonin varzesh music va kheyli kara mikonam afsordevo gamgin nistam hargez vali man tardid nadaram man fagat dark matlab baram sakhte kheyli zod ranjam va hamishe to asabaniat tasmim migiram ta hade momken sharayetesho dark mikonam vali aziza soall hayi ke kardam yek bara dige bekhon age chize behtari be zehnet resid baram benevis rasti ino nagoftam 2 mah ba doste samimish dost bodam va hala ba in dostam vakhti ba on dostesh dos bodam dar hamsayegimon ba ye pesari 6mahe pishesh dos bodam mogeyi ke ba doste hamini ke alan ba hash dostam dos bodam mano ba dos pesare 6 mahe pisham did va in bahs be goshe oni ke alan bahash dostamam resid yani ham mano mogeyi ke dos pesar dashtam dide ba kase dige ham bade in ke ba doste samimsh dos bodam ba on dos shodam fek mikoni barash chiam??????????????????????? merc

endless lovepersianweblog Sunday, January 17, 2010 5:49:04 PM

Originally posted by anonymous:

mariana writes:

salam dost azizam baraye rahnamayi hayi ke kardi mamnonam shayad kheyli hashon be masaleye man marbot nabod vali kheyli az chizayi ke zekr karde bodid vagan baram jaleb bod midonin varzesh music va kheyli kara mikonam afsordevo gamgin nistam hargez vali man tardid nadaram man fagat dark matlab baram sakhte kheyli zod ranjam va hamishe to asabaniat tasmim migiram ta hade momken sharayetesho dark mikonam vali aziza soall hayi ke kardam yek bara dige bekhon age chize behtari be zehnet resid baram benevis rasti ino nagoftam 2 mah ba doste samimish dost bodam va hala ba in dostam vakhti ba on dostesh dos bodam dar hamsayegimon ba ye pesari 6mahe pishesh dos bodam mogeyi ke ba doste hamini ke alan ba hash dostam dos bodam mano ba dos pesare 6 mahe pisham did va in bahs be goshe oni ke alan bahash dostamam resid yani ham mano mogeyi ke dos pesar dashtam dide ba kase dige ham bade in ke ba doste samimsh dos bodam ba on dos shodam fek mikoni barash chiam??????????????????????? merc


سلام

بهترین کسی که می تونه به همه ی این سئوال ها جواب بده خود ایشون هست . از ایشون بخواهید صادقانه اظهار نظر کنند و شما هم در عوض هر چی که گفتند باور کنید و ادامه ی ماجرا ...

Unregistered user Sunday, January 17, 2010 8:28:38 PM

mariana writes: motevalede azare va geyre gabele pish bini fagat mige doset daram hamin. dige nemidonam chi kar konam tnx very very very

Unregistered user Sunday, January 17, 2010 8:36:00 PM

mariana writes: az rahnamayi hat mamnon mishe behem begi age ziad behesh begam doset daram momkene azam farar kone? va ye rahi behem begid ke dos dashtanamo geyre mostagim ham besh sabet konam che jori mitonam? bad ye soall shoma doktor ya ravan pezeshk hastid? ya mard ya zan? chon bi taraf gezavat mikonid va mard ha in jori nistand bebakhshid age in soallo kardam.

endless lovepersianweblog Monday, January 18, 2010 5:57:30 AM

Originally posted by anonymous:

mariana writes:

az rahnamayi hat mamnon mishe behem begi age ziad behesh begam doset daram momkene azam farar kone? va ye rahi behem begid ke dos dashtanamo geyre mostagim ham besh sabet konam che jori mitonam? bad ye soall shoma doktor ya ravan pezeshk hastid?


سلام

اگر من عادت داشته باشم به کسی بگم : " دوستت دارم " و از این کار لذت ببرم , بهش می گم و لذت می برم . بعضی افراد طرف مقابل رو اذیت می کنند و از این کار لذت می برند . اونها در فکر این نیستند که چی کار کنن که طرف رو اذیت نکنند و لذت رو از یه راه دیگه ببرند . حالا من تو فکر این باشم که این جمله :" دوستت دارم " رو به طرف مقابل نگم تا نکنه ازم فرار کنه ؟ اولاً باید موقع انتخاب ( ِ طرف مقابل ) دقت کنیم . همچنین به عقیده ی من زندگی این قدر جنبه های گوناگون داره , که اگه یه نفر می خواد به خاطر اینکه بهش زیاد گفته میشه "دوستت دارم" و یا زیاد بوس میشه بخواد ناراحت بشه , مطمئن باشید یا یه مشکلی داره و یا یه تجربه ی نادرست و یا یه ایده ی ناجور توی ذهنش . پس اگر می خواد به این دلیل فرار کنه , اجازه بدید فرار کنه .
ببینید , خوش اخلاقی , عشق و محبت چیزی نیست که راحت پیدا بشه !
فکر نکنید کسی ممکنه به خاطر اینکه طرف مقابلش بهش عشق می ورزه ممکنه ناراحت بشه . اگر چنین فکر بکنید , چنین فکری و منتقل می کنید .
آیا ممکنه کسی غذای بسیار خوشمزه ای رو بخوره و در حال غذا خوردن , به همون اندازه که غذا می خوره , گرسنه تر بشه ؟ جواب اینه : " نه " .
اگر کسی اینجوریه , یه مشکلی داره . من همیشه فکر می کنم اگر کسانی هستند که چنین مشکلاتی دارند , بهتره بدونن افرادی هستن که آرزوی یک بار دوستت دارم شنیدن رو دارند .
حالا یکی ممکنه بگه : زیاد بهش نمی گم دوستت دارم , که وقتی سالی یکبار بهش گفتم , خوشش بیاد !!! ( یاد تون نره 27 روز دیگه ولنتاین هست ) . می دونی , این افراد عادی نیستن . یه چیزایی شنیدن ( توصیه های دیگران ! ) , یا یه جوری باهاشون رفتار شده ( تجربه ی تلخ قبلی ) که اینجوری فکر می کنن . خب به نظر من درست فکر نمی کنن . البته هر کسی می تونه هر جوری دوست داره فکر کنه . ایشالا ( انشاءالله ) که زندگی خوبی داشته باشه و خودش و طرف مقابلش خوشبخت باشه . اینجاست که من با چنین کسی نباید زندگی کنم . من میرم با کسی زندگی می کنم که وقتی بهش می گم دوستت دارم لذت ببره و لذت ببرم از گفتن و لذتم دو برابر بشه از اینکه می بینم اون هم لذت میبره و چنین شخصی هم می ره با یکی زندگی می کنه و دوست میشه که سالی یه بار به طرفش بگه دوستش داره و طرف خوشش بیاد و طرفش هم دوسال یکبار به ایشون بگه که دوستش داره و ایشون خیلی خوشش بیاد ...
به نظر من در کل چنین سئوالی اشتباه هست .
می دونید خیلی طرز فکر های عجیب و غریب توی ذهن ما هست . نه فقط در این جور روابط , در همه جور کاری ... بیشتر هم افکار ناجور هستن . همه ش هم به خاطر عدم آموزش صحیح و عدم پخش برنامه ها , سریالها و فیلم های متنوع از تلویزیون هست . که اگر الان شروع بشه به پخش , نتیجه ش رو توی افراد , 10-15 سال دیگه می بینید ...

Unregistered user Monday, January 18, 2010 9:08:58 PM

bazam manam mariana writes: mochakeram vali nagoftid che jori geyre mostagim behesh sabet konam ke dosesh daram? hata nemidonam bara ye valentin barash chizi begiram ya na shayad aslan nadone ke keye ya nemidonam akhe man ba madaram rahatam va haroz ishon be manzele ma miad va ba madaram ham khoban vali rabeteye ma felan bade 3 mah penhaniye. shayad bara hamin ham ke shode bara roze valentin natone baram chizi begire va in jaryan ye tarafe bashe in jory bad nemishe? az mokatebe haton mamnonam chon har shab be man aramesh midid va zehnamo baz mikonid.

endless lovepersianweblog Monday, January 18, 2010 9:50:08 PM

Originally posted by anonymous:

bazam manam mariana writes:

mochakeram vali nagoftid che jori geyre mostagim behesh sabet konam ke dosesh daram? hata nemidonam bara ye valentin barash chizi begiram ya na shayad aslan nadone ke keye ya nemidonam akhe man ba madaram rahatam va haroz ishon be manzele ma miad va ba madaram ham khoban vali rabeteye ma felan bade 3 mah penhaniye. shayad bara hamin ham ke shode bara roze valentin natone baram chizi begire va in jaryan ye tarafe bashe in jory bad nemishe? az mokatebe haton mamnonam chon har shab be man aramesh midid va zehnamo baz mikonid.


سلام

شرایط , شرایط خاص شماست . این زندگی شماست . ولنتاین روز عشاق و کسانی که عاشق یکی دیگه هستن به طرف هدیه می دن . 26 روز مونده و اگر کسی هست که عاشقش هستید , می تونید بهش هدیه بدید . شاید راهی باشه برای اینکه بدونن دوستشون دارید .
نه . چرا بد بشه ؟! بد یعنی چی ؟ بد یعنی شما کاری کنی که ایشون ناراحت بشه . و بد یعنی ایشون کاری کنه که شما ناراحت بشی !
باور کنید موضوع خیلی ساده ست ... شما دارید یه کار خیلی خوب انجام می دید . ( می دونم چرا این سئوال رو پرسیدید ! نباید اینجوری فکر کنیم . اگر اینجوری فکر کنیم , همه چی بد میشه ! بیاید راحت فکر کنیم - راحت زندگی کنیم - جلو جلو در مورد کسی قضاوت نکنیم . ) ( قبلاً گفتید : اگر من بهش بگم .... و ایشون فرار کنه چی ؟ الان می گید اگر هدیه بگیرم , ایشون ممکنه ناراحت بشه ؟ ) ( من توصیه می کنم کاری کنیم که فکر می کنیم درسته . ) ( مثلاً اگر ما به کسی احترام بگذاریم و طرف ناراحت بشه , طرف مشکل داره . با ما چه ؟! )
راحت باشید . خودتون باشید . راحت فکر کنید و به ذهنتون اجازه بدید فرصت داشته باشه به چیزهای خوب فکر کنه . شما می تونید شب ها با دوستتون صحبت کنید و آرامش بگیرید و بعدش برید لالا ...

Unregistered user Tuesday, January 19, 2010 4:34:27 AM

mariana writes: الان می گید اگر هدیه بگیرم , ایشون ممکنه ناراحت بشه ؟ na eshteba nakonid man migam age bekhatere sharayetemon ke penhaniye natone baram chizi begire va fek kone ba in kar momkene madaram motevajeh beshe va fagat man kado begiram va behesh bedam khoshhal mishe vali khejalatam mikeshe nemikham khejalat zadash konam badam be nazareton mishe adam az madaresh chiziro penhan kone mano madaram darim to ye khone zendegi mikonim mamolan ham baraye valentin ye shakhe gol nemikharan ke beshe gayem kard bad jor gir kardam chon age vaseye on roz tadarook bebinam vali on na man vagan narahat misham hala be nazareton chi kar konam? hamin ke taha madaram chizi nafahmide mondam!! rasti ye chize khande dar madaram ragebe ke man ba ishon dost basham vali ma khodemon mikhaym ke penhan bashe.

Unregistered user Tuesday, January 19, 2010 4:44:41 AM

mariana writes: man engadr zehnam mashgole ke ta 7 sob bidaram va mikhabam ta 7 badazor roziam ye pakat sigar mikesham on vakht shoma migid berid lala ba dostamam nemitonam harf bezanam chon man khodam mondam to gel ba ona ke harf bezanam ona dar morede khodeshon az man soall mikonan man kheyli adame magroriam khodam taajob mikonam ke chera haroz be in sit miamo az shoma rahnamayi migiram az man baeede on vakht mifarmaeed ba dostaton sohbat konid sigar nakeshid va berid lala? dagigan man bar axam

endless lovepersianweblog Tuesday, January 19, 2010 7:10:29 AM

Originally posted by anonymous:

mariana writes:

الان می گید اگر هدیه بگیرم , ایشون ممکنه ناراحت بشه ؟ na eshteba nakonid man migam age bekhatere sharayetemon ke penhaniye natone baram chizi begire va fek kone ba in kar momkene madaram motevajeh beshe va fagat man kado begiram va behesh bedam khoshhal mishe vali khejalatam mikeshe nemikham khejalat zadash konam badam be nazareton mishe adam az madaresh chiziro penhan kone mano madaram darim to ye khone zendegi mikonim mamolan ham baraye valentin ye shakhe gol nemikharan ke beshe gayem kard bad jor gir kardam chon age vaseye on roz tadarook bebinam vali on na man vagan narahat misham hala be nazareton chi kar konam? hamin ke taha madaram chizi nafahmide mondam!! rasti ye chize khande dar madaram ragebe ke man ba ishon dost basham vali ma khodemon mikhaym ke penhan bashe.


Originally posted by anonymous:

mariana writes:

man engadr zehnam mashgole ke ta 7 sob bidaram va mikhabam ta 7 badazor roziam ye pakat sigar mikesham on vakht shoma migid berid lala ba dostamam nemitonam harf bezanam chon man khodam mondam to gel ba ona ke harf bezanam ona dar morede khodeshon az man soall mikonan man kheyli adame magroriam khodam taajob mikonam ke chera haroz be in sit miamo az shoma rahnamayi migiram az man baeede on vakht mifarmaeed ba dostaton sohbat konid sigar nakeshid va berid lala? dagigan man bar axam


سلام

اگر ایران هستید , فکر کنم باید الان لالا تشریف داشته باشید . sweet dreams . یه کاری کنید . وقتی بیدار شدید , لطفاً برید به لینک زیر :
http://my.opera.com/signup
و ثبت نام کنید . خیلی کار راحتیه ثبت نام . اولش یک اسم کاربری انتخاب می کنید که نباید 4 حرف کمتر باشه و قبلاً انتخاب شده باشه , بعد یه رمز عبور و بعد از اون هم ایمیل راستکی تون ( چون بعدش یه ایمیل براتون می اد و شما باید فعال کنید این اکانتی که دارید می سازید . )
لطفاً وقتی رجیستر کردید , و لاگین شدید , از طریق لینک زیر :
http://my.opera.com/persianweblog/about/sendmsg.dml
برای من یک پیغام بفرستید .

Unregistered user Wednesday, January 20, 2010 7:30:50 PM

yalda writes: salam,man ye moshkeli daram ke rastesh nemidunam chetory bayad matrahesh konam,rastesh man yek sale pish namzad kardam,yani aghd kardam vali hanuz aroosi nakardam, namzadam ham pesare kheili mahie va man doostesh daram,amma ye modat bad az namzadim ye ehsase kheili khas be yek nafar peida kardam ke aslan nemidunam bayad chi kar konam??dar toole shabane rooz tasviresh az joloye chesham kenar nemire,hatta shaba ham khabesho mibinam....too khiabun hamaro shekle un mibinam,man dust nadaram zendegim kharab she,shoharamam doost daram,ama un taraf ham asheghame,hala chi kar konam????az ye dooste delsuz komak mikham

endless lovepersianweblog Wednesday, January 20, 2010 8:29:55 PM

Originally posted by anonymous:

Anonymous writes:

salam,man ye moshkeli daram ke rastesh nemidunam chetory bayad matrahesh konam,rastesh man yek sale pish namzad kardam,yani aghd kardam vali hanuz aroosi nakardam, namzadam ham pesare kheili mahie va man doostesh daram,amma ye modat bad az namzadim ye ehsase kheili khas be yek nafar peida kardam ke aslan nemidunam bayad chi kar konam??dar toole shabane rooz tasviresh az joloye chesham kenar nemire,hatta shaba ham khabesho mibinam....too khiabun hamaro shekle un mibinam,man dust nadaram zendegim kharab she,shoharamam doost daram,ama un taraf ham asheghame,hala chi kar konam????az ye dooste delsuz komak mikham


سلام یلدا خانوم

بعضی وقتها یک کارهایی می کنیم که خودمون هم می مونیم چه جوری جمعش کنیم ...
چیزی که مشخصه اینه که الان یه مشکلی اینجا وجود داره . مشکلی که چه الان , چه چند وقت دیگه برای شما و یا حتی می تونه برای همسر شما پیش بیاد . می دونید اون مشکل چیه ؟ می دونید چرا این اتفاق می افته ؟ می دونید چرا گاهی اوقات , هنگامی که نسبت به شخصی تعهد داریم , تمایل پیدا می کنیم که یک رابطه ی دیگه ( خصوصاً پنهانی ) داشته باشیم ؟
عدم رسیدن به بلوغ فکری . عدم درک مسائل عاطفی . عدم درک تعهد !
اولاً به شما یه مژده بدم . اینکه نگران نباشید . شما تنها کسی نیستید که توی کشور به این بزرگی این اتفاق براتون افتاده . افرادی مثل شما خیییلییی زیاد هستن . تا زمانی که آموزش لازم نباشه , حالا حالاها به نعداد این جور ادم ها اضافه میشه .
دوماًخدا رو شکر که می دونید ( ابتدای صحبتتون عنوان کردید ) مشکل دارید . می گن وقتی طرف می دونه مشکل داره و اون رو قبول می کنه , راحت تر می تونه مشکلش رو حل کنه .
بیاید در مورد مشکل شما یه کم برگردیم به عقب ...
ممکنه این فرد سوم رو قبل از آَشنایی با همسرتون می شناختید . در این صورت نباید ازدواج می کردید .
ممکنه با این فرد سوم رو بعد از قبول تعهد نسبت به همسرتون آشنا شده باشید . باید ضمن اعلام به ایشون که شما همسر دارید , روابط تون رو کنترل می کردید و به محض احساس اینکه داره از کنترل خارج میشه , رابطه رو به کل قطع می کردید .
( اگر شما با ایشون بعد از ازدواجتون آشنا شدید و به ایشون گفتید که شما همسر دارید و ایشون باز با این حال به برقراری رابطه با شما اصرار کردن , بدونید که ایشون هم یکی مثل خودتون هست . دقیقاً همون طور که شما نمی دونید چی می خواهید , ایشون هم نمی دونن چی می خواهند . یک انسان , یک آدم طبق ارزش های انسانی : وقتی می دونه که طرف مقابل نسبت به کسی تعهد داره , نباید به اون ابراز علاقه کنه و از اون درخواست می کنه که تکلیفش رو با طرف مقابل مشخص و سپس در شرایط جدید موضوع رو دوباره بررسی کنه )
اگر آموزش صحیح بود , حداقل می دونستیم که ما فقط اختیار زندگی خودمون رو داریم تا زمانی که نعهد نداریم . اون وقت یا متعهد نمی شدیم یا فقط زمانی متعهد می شدیم که می دونستیم می تونیم از عهده اون بر بیاییم ...
می دونید الان مقصر کیه ؟ شما ! فقط و فقط شما . حتی اگر همسر شما ماه نبود و خیلی آدم بدی بود , حتی اگر این آقا با وجود اینکه گفته بودید همسر دارید با تهدید و ارعاب و زور می خواسته که شما بهش فکر کنید , باز هم شما . می دونید چرا ؟ چون با این کار دارید زندگی یک نفر دیگه ( همسرتون ) به غیر از خودتون رو ( به دلیل وجود فرد سوم که به عنوان ویروس توی زندگی و فکر شما داره عمل می کنه ) خراب می کنید .
الان باید چکار کنید ؟
در مجموع 3 تا کار : دو تا کار درست و یک کار نادرست .
- راه اول : فرد سوم رو فراموش می کنید و همه ی عشقتون که قسمتی از اون رو ایشون داشته می دزدیده به طرف همسرتون بر میگردونید و همه چیز رو فراموش می کنید و سعی می کنید با محبت به همسرتون و عشق ورزیدن به خانواده , اشتباهی که کرده بودید رو جبران کنید . ( بعد از فراموشی فرد سوم , اگر خواستید می تونید با وجدان راحت از همسرتون درخواست جدایی کنید . و هر کاری دوست داشتید انجام بدید . )
- راه دوم : ممکنه بخواهید با فرد سوم باشید . اشکالی نداره . می تونید این کار رو بکنید . توجه داشته باشید که زندگی همسر تون رو خراب می کنید . پس قبول کنید که کمی هم خودتون اذیت بشید . برای این کار به همسرتون بگید : من تو رو دوست دارم . تو مثل ماه می مونی . ولی من یکی دیگه رو دوست دارم . بیشتر از تو . شبانه روز از جلوی چشام تصویرش کنار نمی ره . حتی شب هم خوابش رو می بینم . تو خیابون همه رو شکل اون می بینیم . برای همین خواهش می کنم با این موضوع کنار بیا و این رو بدون . اون وقت همسر شما , اگر عاقل باشه , می گه باشه عزیزم . ممنون که زود بهم گفتی و از شما جدا میشه . اجازه میده شمایی که هنوز کامل نشدید , بروید و تجربه کسب کنید و دو - سه سال دیگه ( شاید زودتر شاید دیرتر ) عاقل بشید ( و شاید هم هیچ وقت ) . بهر حال زندگی اون موقع فقط زندگی خودتونه و شما هر کاری خواستی بکن و هیچ وقت کسی شما رو ملامت نمی کنه .
- راه سوم : با فرد سوم یک رابطه ی پنهانی برقرار کنید . به همسرتون خیانت کنید . یه وقت دیدید فرد سوم شما رو چند ماه دیگه ول کرد و رفت , اون وقت شما به عنوان یک انسان خائن , یه کم عاقل می شوید و به زندگی تون ادامه می دهید . شاید هم همسرتون بفهمه که شما دارید بهش خیانت می کنید و هم برای همسرتون , هم برای فرد سوم و هم برای خودتون مشکل شدید ایجاد کرده و ضمن درگیر کردن طرفین , از آتشی که به پا شده لذت ببرید . ( لذت ببرید , چون می دونستید چه اتفاقی می افته و راه رو انتخاب کردید ) .

من فکر می کنم بهتره که راه دوم رو انتخاب کنید . بهترین راه هست برای شما و افرادی با خصوصیات شما . مشکل رو که قبول دارید . عنوان کنید . یک کم درد بکشید . یک عمر اونجوری که دوست دارید زندگی کنید .

البته اگر احساس می کنید می توانید درست رفتار کنید و دیگه وسوسه نشوید , بدون یک لحظه فکر کردن به طرف سوم راه اول رو انتخاب کنید و همسری مهربان برای شوهرتون و همچنین مادری مهربان برای فرزندانتون باشید . فقط فراموش نکنید که زمانی تصمیم بگیرید مادر بشید , که احساس کردید می تونید فرزندتون رو درست تربیت کنید تا تجربه های تلخ شما رو ایشون در زندگیش نداشته باشه .

توجه داشته باشید راه اول رو همین الان . بله همین الان که دارید این متن رو می خونید باید انتخاب کنید . اگر تصمیم دارید راه اول رو انتخاب کنید , به شما تبریک می گم و بازگشت شما رو به جامعه ی انسان های فهمیده و سالم تبریک می گم و چند تا توصیه دارم : نفر سوم همین الان مرد . دیگه وجود نداره . تمام چیزهایی که ایشون رو به یاد شما می آره ( در صورت امکان ) باید دور بشه . حتی اس ام اس یا تماس تلفنی برای خداحافظی ممنوع . شما باید همین الان برگردید به یک روز قبل از آشنایی با نفر سوم .
همین الان . تموم شد ماجرا و اگر شما به ایشون زنگ یا ای ام اس بزنی یا حتی تلفنش رو جواب بدی یا بخواهی برای ایشون توضیح بدی که آره اینجوری شد و ... = با برقراری رابطه با ایشون . چرا ؟ چون شما الان به یک روز قبل از آشنایی برگشتی و اگر بخواهید با ایشون در این مورد صحبت کنید , یعنی شما دارید با کسی که نمی شناسید رابطه برقرار می کنید . رابطه ای که خودتون می دونید چی میشه ...

Unregistered user Thursday, January 21, 2010 6:22:02 PM

yalda writes: salam,mamnun az rahnamayie besyar alitoon,vali ye chizi hast ke bayad ezafe konam,un shakhs daghighan ye modat bad az namzadi ma az man khastegari kard va alaghasho nesbat be man goft,manam goftam ke ezdevaj kardam,kheili ham narahato asabani goftam...na ba khandeo..shookhi...na! ,badesham baraye inke dige chesham too cheshmesh nayofte,az un daneshgah be ye daneshgahe dige enteghali gereftam,chon ostade un daneshgah bud,ba hezar ta bad bakhti enteghali gereftam ye daneshgahe dige ke rooze avale kelasa tooye in daneshgaham didamesh,bargh az saram parid...halam kheili bad shod, hatta javabe salamesham nadadam.man hich goone ertebate telephoniyi bahash nadaram,,vali negahash kheili azabam mide..man hatta be shoharam goftam ke ghablan azam khastegari kard,hata goftam ke too in daneshgaham hast,ama hich chiz baes nemishe ke man behesh zang bezanam,hata agar be khatere fekro khiale bija avaze shish kiloo..16 kiloo vazn kam konam,..agaram behesh fekr mikonam daste khodam nist, aslan az controle man khareje...man ehsas mikonam oon kheili be man fekr mikone va baes mishe ke too fekre man ham biad..mitarsam divoon sham..hich baeed ham nist ba in hame fekri ke mikonam,hala ke baratoon roshan taresh kerdam komakam konid. bebakhshid man type farcim kheili khoob nist ,fingilish type mikonam,shoma momkene azyat shid ..vali in noktaro ham mikhastam begam unam inke khahesh mikonam be man nagid ke beram tarafesh chon in harf kheili azabam mide man hich vaght hamchin kari ro dar shakhsiate khodam nemibinam...va az inke alan dar hamchin sharayeti gharar daram kheili narahatam.mamnoon

endless lovepersianweblog Friday, January 22, 2010 1:26:00 AM

Originally posted by anonymous:

yalda writes:

salam,mamnun az rahnamayie besyar alitoon,vali ye chizi hast ke bayad ezafe konam,un shakhs daghighan ye modat bad az namzadi ma az man khastegari kard va alaghasho nesbat be man goft,manam goftam ke ezdevaj kardam,kheili ham narahato asabani goftam...na ba khandeo..shookhi...na! ,badesham baraye inke dige chesham too cheshmesh nayofte,az un daneshgah be ye daneshgahe dige enteghali gereftam,chon ostade un daneshgah bud,ba hezar ta bad bakhti enteghali gereftam ye daneshgahe dige ke rooze avale kelasa tooye in daneshgaham didamesh,bargh az saram parid...halam kheili bad shod, hatta javabe salamesham nadadam.man hich goone ertebate telephoniyi bahash nadaram,,vali negahash kheili azabam mide..man hatta be shoharam goftam ke ghablan azam khastegari kard,hata goftam ke too in daneshgaham hast,ama hich chiz baes nemishe ke man behesh zang bezanam,hata agar be khatere fekro khiale bija avaze shish kiloo..16 kiloo vazn kam konam,..agaram behesh fekr mikonam daste khodam nist, aslan az controle man khareje...man ehsas mikonam oon kheili be man fekr mikone va baes mishe ke too fekre man ham biad..mitarsam divoon sham..hich baeed ham nist ba in hame fekri ke mikonam,hala ke baratoon roshan taresh kerdam komakam konid
bebakhshid man type farcim kheili khoob nist ,fingilish type mikonam,shoma momkene azyat shid ..vali in noktaro ham mikhastam begam unam inke khahesh mikonam be man nagid ke beram tarafesh chon in harf kheili azabam mide man hich vaght hamchin kari ro dar shakhsiate khodam nemibinam...va az inke alan dar hamchin sharayeti gharar daram kheili narahatam.mamnoon

سلام

وای خدای من ... اینجا که اصلاً مشکلی نیست ! با این صحبت هایی که شما فرمودید , به نظر من فقط شما دارید یه کم به خودتون سخت می گیرید . همین .
قبلاً فکر می کردم آدم خوبی نیستید . ولی الان می بینم که خیلی فهمیده هستید .
راستی ... بیشتر از خودتون بگید . کار می کنید ؟ فقط تحصیل می کنید ؟ از کجا به اینترنت کانکت می شوید ؟ منزل ؟ دانشگاه ؟ سرعت اتصال به اینترنت شما چقدر هست ؟ کدوم شهر هستید ؟ رشته ی تحصیلی تون چیه ؟ ترم چند هستید ؟ شغل همسرتون چیه ؟ خانواده ی شما کجا زندگی می کنند ؟ خانواده ی همسرتون چطور ؟
من خیلی جوک دوست دارم . شما چطور ؟ خوشحال می شم اگر جوکی می دونید اینجا برای من اضافه کنید :
http://my.opera.com/copy-paste/blog/persian-farsi-jokes-sms-love-fun-tanz-offline
چند تا هم اینجا هست :
http://my.opera.com/persianweblog/blog/persian-farsi-joke
راستی ... من با فینگلیش و یا فارسی هیچ مشکلی ندارم ولی شاید لینک زیر برای شما جالب باشه . ببینید :
http://my.opera.com/persianweblog/blog/google-finglish-type-konid-farsi-bebinid-ba-ghabeliat-e-copy

Write a comment

New comments have been disabled for this post.

May 2013
M T W T F S S
April 2013June 2013
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31