Skip navigation.

Nie tylko o przeglądarkach...

Niestety Twoja przeglądarka ma problemy z płynnością animacji. Zalecamy ściągnięcie innej przeglądarki.

„Niestety Twoja przeglądarka ma problemy z płynnością animacji. Zalecamy ściągnięcie innej przeglądarki.” - taki to ciekawy komunikat znajdziemy po uruchomieniu strony www.heyah.pl za pomocy przeglądarki Opera. Zgadnijcie jaką przeglądarkę proponują? Przed rozpoczęciem wysiłku umysłowego mała podpowiedź, to jest ta przeglądarka, która podobno nie jest nachalnie reklamowana.

Panowie łebmajstrzy z firmy Engine odpowiedzialnej podobno za nową stronę heyah.pl uprzejmie was informuję, że moja przeglądarka nie ma problemów z płynnością animacji i jeśli nie umiecie prawidłowo wykryć problemów z płynnością animacji, to moglibyście sobie darować nachalne wciskanie konkurencyjnego produktu, posługując się fałszywą retoryką. To podpada pod czarny marketing. Co więcej dziś byłem świadkiem problemów z animacją w przeglądarce, którą tak nachalnie reklamujecie (swoją drogą to ciekawe, czy właściciel serwisu Heyah.pl jest świadom, że reklamuje komercyjny produkt za zupełną darmochę).

A oto ów genialny skrypt odpowiedzialny za czarny marketing:

if(BrowserDetect.browser == 'Opera') {
var _____betterBrowser;
function showGetBetterBrowser(height) {
if(height >= 21) {
clearTimeout(_____betterBrowser);
} else {
$('getBetterBrowser').style.marginTop = -(20-height)+'px';
_____betterBrowser = setTimeout('showGetBetterBrowser('+(height+1)+')',50);
}
}
$('getBetterBrowser').style.display='block';
setTimeout('showGetBetterBrowser(-10)',100);
}

Secunia Software Inspector - narzędzie sprawdzające bezpieczeństwo aplikacjiPremiera Opery 9.10

Comments

bmisiekb 12. December 2006, 14:07

po prostu CHAMSTWO!!!

gdyby można było im za takie postępowanie, pomysły i 'reklamę' coś zrobić to powiedzcie.

Może piszmy do tych IDIO*** .... nie w pełni rozgarniętych webmajstrów jakieś maile? czy coś? Może do ich przełożonych? Jestem otwarty na propozycje i sie chętnie do czegoś w tym stylu przyłącze.

czara 12. December 2006, 14:14

tez mialem o tym napisac :wink:
strona nadaje sie do Osiolkow

Anonymous 12. December 2006, 14:58

marcoos writes:

Zgadnijcie jaką przeglądarkę proponują? Przed rozpoczęciem wysiłku umysłowego mała podpowiedź, to jest ta przeglądarka, która podobno nie jest nachalnie reklamowana.

No i...? Czy to nasza wina, że w-łeb-masterzy Heyah są jacy są? Czy to jest coś złego, że Firefox stał się popularny tak bardzo, że nawet w-łeb-masterzy muszą go brać pod uwagę? Może powinniśmy przestać go promować, bo, cholera, ktoś może zrobić stronę "Firefox only"?

Czy takie rzewne komentarze od Ciebie, quiris, ujrzelibyśmy, gdyby Heyah była "IE only"? Coś mi się nie wydaje...

swoją drogą to ciekawe, czy właściciel serwisu Heyah.pl jest świadom, że reklamuje komercyjny produkt za zupełną darmochę

Znacznie mniej "komercyjny" niż konkurencja. Z tym że... co to ma do rzeczy?

Anonymous 12. December 2006, 15:13

mtod writes:

haha ale wioska

adas 12. December 2006, 15:23

Ugh...

A ja sobie pomarudzę... strona heyah ma nie działaś w Operze pod linuksem? Bo mi nie działa. Znaczy linki są nieklikalne w tym flashu.

Ale animacje są płynne.

Anonymous 12. December 2006, 15:41

Pasja writes:

Postaram si wyjaśnić sprawę z Panią Agatą z Heyah.

Derbeth 12. December 2006, 16:01

Wysłałem im maila z wyrazami oburzenia. Może jakdostaną takich więcej to poczują, że takie rzeczy nie przechodzą bez reakcji. Chamstwo trzeba tępić.

Jurgi 12. December 2006, 16:21

U mnie strona nie chce się załadować, dostaję komunikat o konieczności posiadana flasha, mimo że flash jest włączony. Co za dyletanci to produkowali?

Anonymous 12. December 2006, 16:26

Pasja writes:

http://news.pasjagsm.pl/heyah-pl-nowa-strona-i-kolejne-popisy-lebmajstrow--121.html
Czekam na oficjalne oświadczenie.
Gdybym mógł prosić autora bloga o kontakt to proszę o telefon 888 126 410.

adas 12. December 2006, 16:28

Pasja: Wow... :smile:

Jurgi 12. December 2006, 16:34

@anonymous user z postu #3 (Marcoos?).

Piszesz: "Czy to nasza wina, że w-łeb-masterzy Heyah są jacy są?"
Excuses-moi, gdzie jest napisane, że to Wasza wina (cokolwiek to "my" oznacza, bo nie wiem). Chyba że piszesz w imieniu firmy Engine.

Piszesz: "Czy to jest coś złego, że Firefox stał się popularny tak bardzo, że nawet w-łeb-masterzy muszą go brać pod uwagę?"
Kolejny raz, gdzie ktoś napisał, że to źle, że FF stał się popularny?

Weź się, człowieku stuknij mocno, zanim coś napiszesz. Naprawdę mocno. Do tej pory byłem cierpliwy, ale trollowanie niektórych przekracza granicę. Albo 1) nie umiesz czytać ze zrozumieniem, 2) jesteś paranoikiem, który wszędzie widzi jakieś ataki na siebie, 3) jesteś małym, zakompleksionym manipulatorem, który złośliwie wkłada innym w usta rzeczy, których nie napisali. Innej diagnozy nie widzę.

Poza tym odnoszę wrażenie, że wg niektórych, użytkownicy przeglądarek innych, niż jedynie ideologicznie słuszna, powinni cicho siedzieć w kącie i posypywać głowę popiołem za to, że śmieli odebrać jedynie słusznej sprawie 6% rynku, a jeśli ośmielą upomnieć się o równie traktowanie (ergo: pisanie stron zgodnie ze standardami) to już trzeba im dokopać i zgnoić.

porneL 12. December 2006, 16:36

Heh, pod OS X strona to totalna porażka - ma olbrzymie problemy z płynnością animacji, ale nie tylko w Operze, a we wszystkich przeglądarkach (z ukochanym Fx 2 włącznie).

Najśmieszniejsze, że ktoś z engine.pl na liście o usability poszedł się chwalić jak ta strona jest funkcjonalna/użyteczna... ta flashowa, która ma własne toporne scrollbary, menu w postaci najbardziej wyklinanej w serwisie "web pages that suck" :smile:

Anonymous 12. December 2006, 16:39

Pasja writes:

Jeżeli zostaną znalezione kolejne błędy prosze o screen + opis na piotr.baranowski@pasjagsm.pl - zaktualizuje maila oraz doślę kolejne informacje Pani Agacie.
Zapraszam także do komentowania:
http://news.pasjagsm.pl/heyah-pl-nowa-strona-i-kolejne-popisy-lebmajstrow--121.html
@pornel, mogę prosić o dokłądny link do tematu na liscie o usability?

Jurgi 12. December 2006, 16:39

Pasja: działasz z pasją. :wink: Wreszcie ktoś, kto ukierunkowuje energię tam, gdzie trzeba.

Anonymous 12. December 2006, 16:59

wzs writes:

BetterBrowser... o taak...

A co do promowania Fx'a to no trochę to nie powinno być tak, ale nie oszukujmy się: promocja Fx a Opery to ogień i woda.

CZy trzeba po raz kolejny pisać że to bezcelowa dyskusja? IMHO nie.
Jako świadomy użytkownik Opery (aczkolwiek czasami również liska) czuję się troszkę bardziej l337-arny ;)

Anonymous 12. December 2006, 17:00

Zboolus Vulgatus writes:

U mje tnie przegądarkę :P
Plus też miał mieć zmienioną stronę. Mam nadzieję, że nie zabiere się do tego ta firma.

Anonymous 12. December 2006, 17:05

Pasja writes:

Aktualizacja newsa.
Pojawił się materiał o użyteczności strony Heyah.pl (a raczej jej braku) autorstwa Tomasza Karwatki.

porneL 12. December 2006, 17:14

@Pasja: lista usability Janmedii. ZTCW nie ma aktualnego archiwum na WWW (przynajmniej bez rejestracji), ale Tomasz Karwatka powinien móc wam to udstępnić. Post z dzisiaj, "[usability] www.heyah.pl", autor "Michał Herok".

Anonymous 12. December 2006, 19:02

marcoos writes:

jesteś małym, zakompleksionym manipulatorem, który złośliwie wkłada innym w usta rzeczy, których nie napisali.

Nie, ja jestem _wielkim_ manipulatorem - bez kompleksów, wkładającym innym usta rzeczy, których nawet bali się pomyśleć. I jeszcze jestem członkiem Układu, oczywiście. :)

zielski 12. December 2006, 19:22

@marcoos
Jak napiszę, że nie podoba mi się jakiś głupi pomysł jakiegoś idioty od www, który wciska mi coś z Gecko to też na mnie wyskoczysz, że to nie wina społeczności jakiejś i tak dalej?
Roberta i nie tylko jego wpieprzają praktyki webskimajstrów, którzy z ie only postanowili przestawić się na Fx only. I tyle. Nikt tu nie ma pretensji do Ciebie, Gandlafa czy Bóg wie kogo jeszcze z Aviary.
Dotarło wrszcie czy cie prasnąć? :wink:

Anonymous 12. December 2006, 19:36

Anonymous writes:

Riddle writes:

Ja też poczułem się jakoś dziwnie tekstem o nachalnie promowanej przeglądarce, mimo że browserwars mi się już znudziły.

Brawa dla "Pasji" za reakcję. :-)

Anonymous 12. December 2006, 19:44

Pasja writes:

Kiedy rozmawiałem z Panią Agatą była aktualnie w podróży obiecała skontaktować się ze mną najpóźniej w godzinach porannych. Uzupełniłem news o komentarz Marcina Pilśniaka, rozmawiam o nowej stronie Heyah z Tomkiem Karwatką, więc można sie spodziewać kolejnych ciekawych informacji o całej sprawie. Po raz kolejny chciałbym gorąco zaprosić do komentowania newsa, co powinno oczywiście postawić operatora w innej sytuacji jeżeli chodzi o ton wypowiedzi.
Widzę także, że ktoś "wykopał" link, kto się przyzna?

Dziękuję za słowa uznania i pomoc od kilku osób które komentowały notkę na tym blogu, jeżeli kiedykolwiek bedziecie mieli problemy z operatorami lub telefonem możecie liczyć na moje wsparcie.

Pozdrawiam
Piotr Baranowski

Anonymous 12. December 2006, 20:18

Jurgi (unlogged) writes:

Zapamiętamy, skorzystamy. :)
Rzućcie jeszcze tą informacją po blogach, serwisach, portalach.

wilk 12. December 2006, 21:57

Hm, na Operze dziala, ale na K-Meleonie o dziwo cos sie dzieje z tą animacją...

A teraz MEGAROTFL. Wejdzie na strone http://www.heyah.pl/kontakt i powiedzcie, czy u was tez pole "tresc" w formularzu kontaktowym ma mikroskopijna wielkosc?

@Pasja - u mnie na stornie artykulu nie ma takowego, czy zostal wykasowany?

Anonymous 12. December 2006, 22:19

Pasja writes:

@Wilk, news jest w trakcie aktualizacji i małych poprawek od strony technicznej (dodajemy bbcode quote by czytelniej wyeksponować cytaty).
Przepraszam za chwilową przerwę w działaniu serwisu.

Anonymous 12. December 2006, 22:32

Pasja writes:

@Wilk, już jest OK, coprawda zmiany w kodzie odłożyliśmy do kolejnego piątkowego update'u aby nie zakłucać aktualizacji newsa.

bmisiekb 12. December 2006, 22:35

@wilk
To okienko w Operze niemal nie istnieje (1wiesz x 1znak) ale i w FF wygląda jakoś niezwykle mizernie (3x4), w IE (doceńcie to - musiałem Flasha zainstalować by to sprawdzić :smile: )jest odrobinkę lepiej (2x19).
Czyli jak ich wyklinać to tylko z IE i oszczędnie w słowach (aby zobaczyć cały swój tekst ) :D
W Operce i FF nawet wyrazu PORAŻKA nie zmieścimy w całości :wink:

wilk 12. December 2006, 23:15

Nawiasem od czego zalezy ten problem z animacja? W Operze co prawda jest OK, ale jak wspomnialem wyzej w K-Meleonie mimo tego samego silnika co Firefox nie.

EDIT: w K-Meleonie podstrona kontaktu nie potrafi sie normalnie wyswietlic. To ja idę na Osiolki.Net

Jurgi 12. December 2006, 23:41

Ano jeszcze jedno spostrzeżenie. A co, jeśli ktoś będzie chciał wejść na stronę przeglądarką w telefonie komórkowym? Sprawdzał ktoś? Ale skoro ma takie problemy z normalnymi przeglądarkami… Nie wejdzie komórką na stronę operatora komórkowego? Śmiech na sali!

Anonymous 12. December 2006, 23:45

gandalf writes:

: Jak napiszę, że nie podoba mi się jakiś głupi pomysł jakiegoś idioty od www, który wciska mi coś z Gecko to też na mnie wyskoczysz, że to nie wina społeczności jakiejś i tak dalej?
Roberta i nie tylko jego wpieprzają praktyki webskimajstrów, którzy z ie only postanowili przestawić się na Fx only. I tyle. Nikt tu nie ma pretensji do Ciebie, Gandlafa czy Bóg wie kogo jeszcze z Aviary.
Dotarło wrszcie czy cie prasnąć? :wink:

Wez mnie prasnij prosze, bo ja odnosze inne wrazenie... Oto po kolei: BigZ, Pawel Wimmer i Quiris rozpisuja sie w przeroznych miejscach jak to, cytuje z glowy:

- JEDYNYM powodem sukcesu Firefoksa jest jego nachalna promocja w Googlach
- Firefox jest zalosny i nigdy by nie zdobyl wiekszego udzialu w rynku od Opery gdyby nie sztuczki marketingowe
- Firefox jest przegladarka Google
- Firefox stosuje brzydkie praktyki w celu eliminacji konkurencji, a jego Wielki Pan - Google - pomaga w tym
- Mozilla jest projektem komercyjnym (to chyba cytat z tego watku - gratuluje zrozumienia - proponuje przeczytac jeszcze raz status i cele statutowe Mozilli Foundation - jedynego i wylacznego wlasciciela Mozilli Corporation)
- Firefox celowo tak promuje "standardy", aby wykluczac Opere, z ktora Firefox i Google walcza.

Te tezy nie sa stawiane zawsze w zdaniach twierdzacych, i nie przez wszystkich z wymienionych na raz. Zazwyczaj pojawiaja sie w formie aluzji, sugestii lub podpowiedzi typu "pomysl - czy to przypadek, ze Heyah wyklucza AKURAT nasza Operke a promuje tego obrzydliwego firefoksa?" i tak dalej...

Oczywiscie to nie wina zespolu AviaryPL, ale jako, ze to nasze podworko, to nam przychodzi udowadniach ze nie jestesmy wielbladami...

zielski 12. December 2006, 23:47

Nie, Jurgi śmieszne jest to:

Jeśli masz problemy z oglądaniem serwisu Heyah, przeczytaj poniższe instrukcje:
Przeglądarki, które poprawnie prezentują serwis Heyahto Microsoft Internet Explorer 6.x, Firefox 1.5.x oraz Opera 9.x z włączoną obsługą JavaScript.
Ponadto niektóre z funkcji serwisu, do ich poprawnego działania, wymagają specjalnej, bezpłatnej wtyczki Flash Player w wersji 8.0 lub nowszej.
Instalacja zajmuje chwilę i można ją uruchomić klikając w ikonę Get Flash poniżej.[/qote]

quiris 12. December 2006, 23:59

- JEDYNYM powodem sukcesu Firefoksa jest jego nachalna promocja w Googlach


Bzdura, nigdy tego nie napisałem

- Firefox jest zalosny i nigdy by nie zdobyl wiekszego udzialu w rynku od Opery gdyby nie sztuczki marketingowe

Bzdura, nigdy tego nie napisałem

- Firefox jest przegladarka Google

Bzdura, ani ja tego nie napisałem, ani nikt tego nie napisał, ale napisałem, że Google jest jedną z kilku dużych koroporacji, które tak naprawdę utrzymują przy życiu Mozillę. Pomoc Google, czy to finansowa, czy to marketingowa jest dla was nie do przecenienia

- Firefox stosuje brzydkie praktyki w celu eliminacji konkurencji, a jego Wielki Pan - Google - pomaga w tym

Sam Firefox nie robi tego, ale zaczynają to robić webmasterzy, którzy nagle zostali oślepieni blaskiem gwiazdy Firefoksa. I to jest niebezpieczne, bo zaczyna się powoli tworzyć nowy podział IE/Fx i reszta walcząca z oporem materii i z głupotą zaślepionych łebmajstrów.

- Mozilla jest projektem komercyjnym (to chyba cytat z tego watku - gratuluje zrozumienia - proponuje przeczytac jeszcze raz status i cele statutowe Mozilli Foundation - jedynego i wylacznego wlasciciela Mozilli Corporation)

Mozilla Corporation jest firmą komercyjną wydającą Firefoksa i czerpiącą zyski z kontraktów zawartych między innymi z firmą Google.

- Firefox celowo tak promuje "standardy", aby wykluczac Opere, z ktora Firefox i Google walcza.

Jeśli pod pojęciem "standardy" rozumiesz pseudostandardy w rodzaju XMLDocument object http://my.opera.com/hallvors/blog/2006/11/17/being-compatible-with-the-dark-matter-of to masz całkowitą rację, tak twierdzę

zielski 13. December 2006, 00:02

@Gandalf
A gdzie Cię łupnąć? ;]

Oczywiscie to nie wina zespolu AviaryPL, ale jako, ze to nasze podworko, to nam przychodzi udowadniach ze nie jestesmy wielbladami...

Za to jak się czujesz Ty odpowiadasz sam. Jeśli będziesz węszył spisek w każdym poście to posiwiejszesz. Big_Z ma fan_hopla i sam mam go czasem chęć trzepnąć. Tego jojczenia na Mozilla Suite mu nie podaruję :wink:
Jeśli masz zamiar tłumaczyć się i obruszać za każdym razem jak ktoś napisze o idiotycznych pomysłach jakiegoś tfurcy, który postanowi lansować nową jedynie słuszną przeglądarkę to wybacz ale jesteś wielbłąd.
Tak to działa w obie strony. Jak się ktoś będzie tak użalał nad swym ciężkim losem strony obrzucanej błotem gdy będzie szło o stronę OperaOnly to też będę dzwonił dzwonkami :wink:
Zdrówka.

BTW. Gratuluję teorii spiskowej dotyczącej teorii spiskowej.

Anonymous 13. December 2006, 09:15

Anonymous writes:

Heh,
zielski Twój cytat dot. przeglądarek juz jest nieaktualny. Widać nie poradzili sobie z optymalizacją flasha więc ... wycięli Operę z polecanych przeglądarek :-P

Obecne brzmienie:
"Jeśli masz problemy z oglądaniem serwisu Heyah, przeczytaj poniższe uwagi.
Serwis Heyah został zoptymalizowany dla najpopularniejszych przeglądarek oraz rozdzielczości ekranu co najmniej 1024x768.
Przeglądarki, które poprawnie prezentują serwis Heyah to Microsoft Internet Explorer 6.x, Firefox 1.5.x z włączoną obsługą JavaScript. Wymagana jest równiesz wtyczka Flash w wersji 8 lub wyższej."

Ciekawe jak długo jeszcze pseudo specjaliści będą nas raczyć takimi kwiatkami. Dobrze, że nie biorą się za budowę dróg, bo mógłbym pewnego ranka się dowiedzieć, że muszę zmienić samochód, bo mój jest nieobsługiwany przez najbliższe skrzyzowanie.

TomekK

bmisiekb 13. December 2006, 09:20

Pojawiły się aktualizacje artykułu http://news.pasjagsm.pl/heyah-pl-nowa-strona-i-kolejne-popisy-lebmajstrow--121.html

Od siebie (co do ostatniej aktualizacji: 09:39 13 grudnia 2006) dodam, że strona ta pochłania procka nie tylko pod Linuxem, ale i pod Windowsem. Więcej napisałem u siebie w notce (pod jej koniec)

@ anonymous (Tomekk)
u mnie pod adresem: http://www.heyah.pl/tools/no_flash.html dalej jest ten sam tekst co wspominał zielski

Jurgi 13. December 2006, 10:01

Też nadal widzę:

"Jeśli masz problemy z oglądaniem serwisu Heyah, przeczytaj poniższe instrukcje:

Przeglądarki, które poprawnie prezentują serwis Heyah to Microsoft Internet Explorer 6.x, Firefox 1.5.x oraz Opera 9.x z włączoną obsługą JavaScript.
Ponadto niektóre z funkcji serwisu, do ich poprawnego działania, wymagają specjalnej, bezpłatnej wtyczki Flash Player w wersji 8.0 lub nowszej.
Instalacja zajmuje chwilę i można ją uruchomić klikając w ikonę poniżej. "

Jurgi 13. December 2006, 11:44

Jest coraz zabawniej. Po zmianie flasha na "9" pod Operą ruszyło, faktycznie - ślamazarnie, pod Firefoxem nie ma nic - pusta strona główna, nawet nie wyświetla żadnego ostrzeżenia; najlepiej, bo płynnie zaczęło działać pod K-Meleonem. Ale tak obsługiwaną stronę, to niech se - za przeproszeniem - w puste złącze wsadzą. Pod IE nadal nie działa.
Teraz zauważyłem, że pod tych zakichanym, amatorskim flashem są normalne linki do mapy strony itd. I czemu blokować do tego dostęp ludziom bez flasha?

zielski 13. December 2006, 13:24

@Jurgi
Bo to jakiś idiota zrobił.
Po włączeniu emulacji przeglądarki tekstowej z włączonymi wtyczkami mogę swobodnie przeglądać stronę - może i nie jest estetycznie ale do treści się dokopałem.

wilk 13. December 2006, 14:10

@jurgi - czyli zupelnie inne rozlozenie "przegladarka a funkcjonowanie strony" niz u mnie. Oni to robia losowo czy jak?

Jurgi 13. December 2006, 14:30

Poświęciłem się i kopalem na stronie. Cennik - brak. Regulamin promocji - brak. Trzeba w PDF ściągać i oddzielnie uruchamiać. Szlag trafia. Bardziej komplikować już nie mogli?
Tak strona wygląda pod zalecanym przez nich Firefoksem: http://www.atari8.info/stuff/jrg/heyah.png

Tomek Karwatka (jak zwykle) dobrze pisze: http://www.webusability.pl/2006/12/12/uzyteczna-heyahpl/
Link do artykułu na pasjaGSM pojawił się też w Gwarze (gwar.pl).

Anonymous 13. December 2006, 15:38

Pasja writes:

Po rozmowie z pracownikiem firmy Engine wiemy już troche więcej :)
Aktualizacja z godziny 16:31:
http://news.pasjagsm.pl/heyah-pl-nowa-strona-i-kolejne-popisy-lebmajstrow--121.html

malsumis 13. December 2006, 15:55

a ja mam lepsze pytanie.

Dlaczego Flash w Operze nie zawsze działa jak należy, tj tak jak na innych przeglądarkach? To jest pytanie do Adobe, czy może do Opera Software? Czy może do obu firm?

Jestem ogromny fanem Opery, ale mnie to wpienia nieziemsko. To jest ten sam flash, a na Youtube nie działają paski postępu, heyah działa zbyt powoli, w ogóle flash w Operze działa powoli. Niedawno przesiadłem się na Core 2 Duo i co? Większość już działa dobrze, ale nadal heyah zabija mi procesor - i niektóre inne animacje flashowe. Jakim cudem? Jakoś na IE działają - to mnie wpienia. Dlaczego? Cholera...

PS: Firefox nie jest lepszy. Generuje jakieś 85% obciążenia... Ale się wyrabia, więc wygląda ok. Podobnie IE - 75-80% obciążenia. Na moim starym kompie strona heyah zabija _wszystkie_ przeglądarki. Nawet całkiem nowego laptopa z Celeronem zabija. No bez jaj, wiem że Celeron to nie jest król szybkości, ale żeby zabijała go strona internetowa. NOWAI.

d.i.z. 13. December 2006, 17:53

Pasek postępu na YouTube to znany błąd. Spróbuję ich przycisnąć po wydaniu 9.10.

Anonymous 13. December 2006, 19:08

Pasja writes:

Otrzymałem wyjaśnienia od Heyah, zapraszam wkrótce do lektury.

Jurgi 13. December 2006, 19:09

Ja mam prawie wszędzie problemy z paskiem postępu, już od 7.5. Zwykle pojawia się i znika. Zwykle na stronach, na których blokuję jakieś javascripty.
A co do flasha - domyślnie nie używam, ale faktycznie, heyah.pl pod np. K-Meleonem chodzi mi płynnie, a pod Operą tnie. Wydaje mi się, że wydajność to w ogóle jakiś ogólny problem dziewiątki, Opera 8 zawsze chodziła mi płynnie.

malsumis 13. December 2006, 19:34

@Jurgi: flashe i pod v.8 cięły.

adas 13. December 2006, 19:58

Komentarze autora newsa dotyczące odpowiedzi heyah na stronie pasja są jak dla mnie trochę zbyt ostre. Jeżeli uda się im wykryć ilość klatek, które dana przeglądarką będzie w stanie wyświetlić to będzie bardzo fajnie...

A takie ostre komentarze są troche nie na miejscu (szczególnie, jeżeli firma wykazuje dobra wolę i chce to poprawić). Ale to wszystko IMO.

Anonymous 13. December 2006, 20:08

Pasja writes:

Aktualizacja:
http://news.pasjagsm.pl/heyah-pl-nowa-strona-i-kolejne-popisy-lebmajstrow--121.html
@adaś, komentarze nie są ostre, uważam że są szczerze. To, że niektórzy nie napiszą niepochlebnych wiadomości bo boja się nie dostać zaproszenie na kolejną konferencję, nie oznacza, że można do woli uprawiać wazeline.

Anonymous 13. December 2006, 20:08

TroPtyN writes:

Niekiedy w wypowiedziach zwolenników Opery da się zauważyć żal i złość, że to nie ich ulubiona przeglądarka ma taką popularność i promocję jak Fx. Rozumiem to, nic dla mnie nowego. Ale panowie, wydaje mi się, że niepotrzebnie tracicie siły na kłótniach i denerwowaniu się. Nie lepiej byłoby skupić się na lepszym promowaniu Opery? Ona przecież zasługuje na więcej!

@Pasja: jestem pod wrażeniem twojego działania. Potrzeba więcej takich ludzi jak ty! :-)

bmisiekb 13. December 2006, 20:10

zgadzam sie z adasiem :wink:
Też odebrałem te komentarze jako atak, i przesycenie agresją. Bądźmy ponad to - troszkę ironii wystarczy. Nie trzeba od razu atakować - wtedy zniechęcamy rozmówcę do współpracy. W tym wypadku ekipę Engine do poprawy ich błędów.

Poprawili ten głupi komunikat - ale z listy kompatybilnych przeglądarek Opera wyleciała (na zbity pysk ) i polecają całą resztę, - w sensie to co w miarę działa, choć jak wiadomo nawet na 'SUPER HIPER' FF2.0 też są niezłe kwiatki. Komunikat poprawili ale nie pozwolili go wyłączyć (zabrali krzyżyk razem z reklamą FF)
Pole do wysyłania treści wiadomości na stronie kontaktu dalej jest DZIWNIE małe.

BTW: Ja mam czasem wrażenie że stronka heyah, a dokładniej ten flash ładuje się tylko wtedy gdy na niego sie patrzy - jest w aktywnym oknie. Czy tez to tak odbieracie? (oczywiście używając Opery)

Write a comment

You must be logged in to write a comment. If you're not a registered member, please sign up.