Skip navigation.

exploreopera

| Help

Sign up | Help

r!CCi°21

01110011 01100101 01111000

Anti-láska

Vadí mi, nemám je rád. Každý den je pro mě peklo, někdy horší, jindy lepší.. Jen výjmečně není nepřátelská atmosféra. Jsem duše bez těla bloudící a hledajcí útěchu. Jsem terčem posměchu, jsem ikvizitor, který pronáší rozsudek smrti. Nenávidí mě, ví že znám pravdu, které se oni bojí a nechtějí si jí přiznat. Nechť se utopí ve vlastní nevědomosti! rip

Legalizace marihuany aneb když jí miluješ, není co řešit...Adoptoval jsem zvíře. Králíčka...

Comments

avatar
Leena writes:

Možná že to tak vidíš ty... ale nejsi středem vesmíru ani se kolem tebe netočí svět a to znamená, že se můžeš klidně mýlit... třeba vnímáš právě jen ty, kteří tě rádi nemají, kteří se tě mohou i bát, jak říkáš, ale už nepřipouštíš, že jsou i lidi, kterým stojíš za to, aby s tebou strávili nějakou dobu, bavili se s tebou a kteří si ty chvíle užívají... Odhoď na chvíli své černé brýle a pohlédni na svět optimisticky, on totiž není pouze černý, ale barevný a třeba se ti bude i líbit... :smile:

By anonymous user, # 19. May 2007, 22:52:52

avatar
Lidi jsou ovce, masožravý ovce. R.

By MaskTornOff, # 21. May 2007, 12:42:57

avatar
Leena writes:

R.: V tom případě jsi to i ty sám... Opravdu si tak připadáš?

By anonymous user, # 21. May 2007, 15:08:29

avatar
to Leena: Ty ne?
Člověk si myslí, že je svobodný, ale není. Svobodný člověk totiž nemůže přežít. Ovce jsou symbol závislosti, mají pastýře, bez něj by nepřežili. Náš pastýř je společnost. Udržuje nás na živu, ale nelze v ní být úplně svobodný. Proto jsou lidé ovce. I ty. Bez urážky. A jestli jsou masožravý? Jasně, protože mají rády jehněčí...jinak by jedna ve druhé nemohla vzbuzovat strach.

Pastýř ovce umravňuje a vychovává, domestikuje. Společnost domestikuje lidi. Jasně, škola není nic jiného než domestikace lidí, aby byly poslušný. A je to tak správně. Kdyby mě nedomestikovali, umřel bych.
Můžeš se zkusit vymanit, ale ovce tě sežerou. ;)
Jo a na tom být ovce není nic špatného. Špatné by bylo si to nepřiznat...

By MaskTornOff, # 22. May 2007, 11:44:27

avatar
Rashid (MaskTornOff) to vystihl naprosto přesně. Trochu vybočím ze stáda abych si vyšel na kopeček, kde uvidim celé stádo. Ostatní ovce mě sežerou. Jde o to dostat se na ten kopeček a vidět to, uvědomit si co tohle vše je a jak to funguje. Když opustím stádo, zemřu. Když z něj nevyjdu, budu jen stále nevědomá hloupá ovce. Dilema, že?:smile: V celé věci jde o to skývat se před ostatními ovcemi... Tvářit a chovat se "normálně"... Uvnitř ale nejsem jen hloupá ovce... rip

By ricci21, # 22. May 2007, 19:37:05

avatar
Leena writes:

Dobrá, dobrá... Máte pravdu... Chtě nechtě to uznávám:) Ale přesto mi je ta představa nepříjemná... Když vybočím, budu sežrána... Podle mě je spoustu lidí, co vybočujou a přesto jsou stále mezi námi a dokonce některými i uznáváni... Kde je potom tady ta masožravost? Neříkám, že není... Je. Ale ne až tak velká, jak se mi tu snažíte namluvit vy dva... Buďte přeci trochu optimisti!!! Snáz se pak odolává masožravým nájezdům okolních ovcí... :D

By anonymous user, # 27. May 2007, 12:25:52

avatar
Ta masožravost je tak malá protože lidi moc myslí na optimismus a málo žerou...

By MaskTornOff, # 27. May 2007, 15:06:53

avatar
Leena writes:

:D Tak to bych teda neřekla!!! I když vlastně je rozdíl mezi lidmi, kteří myslí na optimismus a kteří žijí život s optimismem, že? Lidi, co žijí s optimismem si totiž najdou čas na všechno, na co chtějí... Vážně! Znám to z vlastní zkušenosti:)

By anonymous user, # 27. May 2007, 16:33:31

avatar
Víš co, tady je nastřen velmi jednoduchý příklad... Zkus si místo stáda představit společnost. Smrtí jsem spíše myslel vyloučení ze společnosti... Dám příklad: Jsem slušný a poměrně úspěšný student, rodiče a blízký přátelé ode mě očekávají příjemnou budoucnost. Já ale vybočím a začnu fetovat a poslouchat Marilyna Mansona. Ze školy mě vyhodí, rodina mě bude nenávidět, bývalí přátelé se mě zřeknou. V tomhle okamžiku jsem vybočil. Společnost mě odmítla a já se ocitl na samotném okraji společnosti = jsem tedy vlastně "mrtvý". V tomto obrovském a rozmanitém stádu ale existuje i malá skupina ovcí se stejnou cestou, jakou jsem si vybral já. Můžu se k nim přidat, je sice malá a držící se na samém okraji, ale stejně ta obrovská skupina která ode mě očekávala dobrou budoucnost, mě bude stále nenávidět. Tady jde o extrémní případ, ale na něm to pochopíš...
Tak si najdi čas sundat si ty růžové brýle, jsem optimista, optimista který je schopen si přiznat pravdu...

By ricci21, # 27. May 2007, 18:18:55

avatar
Optimismus je krásný, ale značně omezený úhel pohledu. Vidět všechno jenom dobře není o nic lepší než vidět všechno jenom špatně...oba pohledy klamou.

Jen si ty brýle nechej! Svět je šťastnější, když nepátráš po jeho podstatě. Žij ho a proboha nepátrej po tom, o čem vlastně je. Využívej toho, co ti nabízí bez ptaní, odkud to vzal, nebo co za to chce...život bude bezstarostnější. Alespoň si myslím, že tobě by takový život vyhovoval.

A teď si odpověz: Je důležitější být šťastná, nebo znát pravdu?


By MaskTornOff, # 27. May 2007, 21:20:38

avatar
Baloo writes:

Když se všichni budou na svět dívat takhle, nic nezmění..pokud chcete mít pesimistický řeči a stěžovat si, jak je svět děsně zkaženej, pokuste se aspoň něco změnit..jinak si totiž radši nasaďte ty růžový brejle, protože někdy je snění a optimismus lepší, plodnější a užitešnější varianta než jenom vysedávání a komentování..krásně to řekla učitelka na angličtinu..velký plány na změnu světa a kecy mít můžeš jenom tehdy, když zvedneš prdel od piva a něco se budeš snažit dělat..ať už je to jenom maličkost....

By anonymous user, # 28. May 2007, 17:22:56

avatar
Leena writes:

Mluvíte se mnou jak s malou holkou! Já to chápu... Souhlasím s tím... Uznávám vaší pravdu... Tak ale zkuste taky pochopit vy, co mám na mysli já... Možná že se nevyjadřuju tak skvěle, aby vám to stálo za pokus o pochopení a uznání, nebo nevim.. ale já mám právo alespoň pokusit se o to, říct, co si myslím...
Už jen to, že jdete proti růžovým brýlím... tak za prvé Ricci, nejsem optimista, který by nedokázal přijmout pravdu... Já jsem uznala, že máte pravdu... Uznávám, že i já jsem jednou z těch ovcí, ať už vybočující nebo ne... Zkus se na to podívat z mýho úhlu pohledu... Proč myslíš, že se snažím na všem hledat to nejlepší? Ty brýle, které ale nejsou růžové, jsou nasazovány jaksi násilím, jen proto, abych se nezbláznila. Nemyslim si, že dokážeš pochopit, jaký je pro mě, člověka milujícího společnost a zábavu, žít třeba zrovna ve Střelicích... Nikdy jsi tu nebyl, tak nevíš, o čem mluvím, ale to je fuk... Zkrátka jsem chtěla říct, že žiju na Zemi stejně jako ty. Dokonce mám i pesimistický chvilky, fakt! Takže i pro tebe Rashide, sice tě neznám, ale to ty mě taky ne, takže přece nemůžeš říct, že žiju v růžovém světě a nemůžeš mi říkat, abych si je nechala, abych dál žila v naivitě! Nejsem taková! Připouštím si spoustu věcí, opravdu:) Nejdůležitější je znát pravdu, ale i navzdory tomu být šťastná...

By anonymous user, # 28. May 2007, 19:45:55

avatar
To Baluu: Nechci tě urazit, ale četla jsi vůbec co jsme psali? Tady nikdo není pesimistický ...(Ledaže vám to připadá pesimistický, ale neni. Opravdu.) Nikdo tady neříká že svět je děsně zkaženej... Jo, mnohem lepší je nechat si ty růžový brýle nasazený a užívat si život tak jak ho vám osud naservíruje. Proto jsem taky v poslední větě řekl: "Nechť se utopí ve vlastní nevědomosti!" O měnění bych řekl asi toto: Zkus ovlivnit pár miliard lidí a říct jim, že všechno společnost a všechno co dělali je špatné. Napadá mi jen Adolf Hitler, který dokázal zmněnit společnost k obrazu svému. POZOR! Ale já neříkám, že teď je to špatné... Naopak spíš bych to vychvaloval... Vždyť je tolik spokojených (nevědomích) zákazníků :wink:

To Leena: Vidíš ve všem jen to nejlepší, protože si potřebuješ užít ty světlé chvilky, které ti Střelice třeba nenabízejí... Chceš být emocionálně naplněná, užívat si, radovat se z plných plic. Chceš věřit v něco víc než jen co vidíš. Ale uvědomit si pravdu není vůbec snadné a není to vůbec zábavné... Pravda je krutá. //Sorry jestli jsem tě vystihl nějak špatně... Jenom jsem se snažil tě trochu pochopit... (A že to není vůbec snadné... Věř mi...)

By ricci21, # 29. May 2007, 12:48:35

avatar
Baloo writes:

aha, tak že bych to špatně pochopila? možný...ale příde mi to trošku...trošku černobílý a chladný..proto sem vás tak označila..a nevíc - muj názor, to je špatný, že sem ho vyjádřila kurňajz?

By anonymous user, # 29. May 2007, 15:40:21

avatar
E-man writes:

Jedinná možnost jak se vymanit stádu a přežít, by bylo stát se pastýřem. Ale to dnešní svět globalizace nedovoluje. Tak se aspoň stát vůdčí ovcí... Ale má to tu mouchu, že se časem beztak vlastním znelíbíte...Tak mě napadá snad jen... zašijte se do lesa a cvičte veverky...možná jednou ovládnou svět a vám dají nějaký čestný titul...

By anonymous user, # 29. May 2007, 16:03:49

avatar
Leena writes:

Nic proti Ricci, ale Adolf Hitler podle mýho nepředělal společnost... On pouze využil finanční krize. Lidi, kteří potřebovali peníze i na základní potraviny se nechali velice snadno zblbnout, ale bylo jich spoustu, co se nepodřídili...
Jinak snažíš se mě pochopit docela dobře a snad se ti to i malinko daří. Přesto odmítám tvou myšlenku, že si nedokážu uvědomit pravdu. Dokážu to, jen si pak spíš odmítám připustit zklamání a proto mohu působit naivně až dětsky, ale nejsem dítě, který by nic nedokázalo pochopit! To fakt ne... S veselostí a smíchem se mi prostě žije líp. A neznamená to, že bych byla nevědomá, jen nad tím vším občas odmítám přemýšlet a brát v potaz všechny tragédie života. A nemáme růžový brejle! Jen jsou malinko zesvětlující, občas. Prostě jsem ve fázi života, kterou nechci trávit nekonečnými spekulacemi o nespravedlnosti a bídě. To jen občas se zamyslím a i mě to baví, ale nejde to pořád. Alespoň ne mě... "."

By anonymous user, # 29. May 2007, 17:37:59

avatar

"Pravd je na světě nekonečně mnoho. Ale svět je přesto dost velký na to, aby se do něj všechny ty pravdy vešly."
-Karel Čapek

To Leena: Myslím že se nám snažíš říct, že tvá pravda je, že svět je barevný a miluješ jeho barvy. Můj svět je svět, který je oproštěn od všech barev, které by zakrývaly jeho podstatu. Podstata tvého světa je v barvách. Podstata mého světa je v jeho systému.

Chcete-li mě pochopit, zkuste pochopit nejprve toto:
Svět je ovládán pastýřem a my jsme jeho ovce. Ać to zní ošklivě, svět se pro mě nestal o nic ošklivějším potom, co jsem to řekl.

To Baloo: Nikdo se tu nesnaží měnit svět, ujišťuji tě. Ale přivedla jsi mě na báječnou myšlenku. A to, že:
Svět lze opravdu změnit jen tehdy, pokud pochopíme, jak funguje a přiznáme si, že tak funguje. Lidé chtějí změnit svět, který neznají. Neudělali první krok. Zvednout se od piva umí pár lidí, ale ještě méně z nich ví, co dělají, když vstávají.

By MaskTornOff, # 30. May 2007, 18:12:17

avatar
Leena writes:

To MaskTornOff: Že by? Zdá se mi to, nebo se opravdu daří najít schůdný řešení pro obě strany? Uznávám, že jsou pro mě barvy důležitý, ale neznamená to, že mě nezajímá smysl nebo systém života. Jen není na prvním místě...:smile: Chápu tvou myšlenku a souhlasím s ní (z velké části), před tím jsem asi zareagovala příliš rychle, bez toho,že bych si promyslela, cos chtěl říct... Uznávám svůj drobný omyl:) Ale není zásadní, takže se nic nestalo:))

By anonymous user, # 30. May 2007, 20:26:34

avatar
2Baloo: Pokud je to tvůj názor, ok beru a už nic nenamítám.
2E-man: Veverky! Jaký to skvostný nápad...:wink:
2Leena: A přesně v tom to je! Využil příležitost, aby zblbnul lidi... Tak to chodí... Ti co se nepodřídili -> Také neříkám, že Adolf to měl všechno dokonale promyšleno;) Orwell v 1982 to měl dokonale promyšleno. Po dočtění určitě se budete koukat na svět trochu jinak...
2Rashide: "Svět lze opravdu změnit jen tehdy, pokud pochopíme, jak funguje a přiznáme si, že tak funguje. Lidé chtějí změnit svět, který neznají. Neudělali první krok. Zvednout se od piva umí pár lidí, ale ještě méně z nich ví, co dělají, když vstávají." - Perfektní. Bravo... Lépe bych to nevystihnul...

By ricci21, # 1. June 2007, 21:05:37

Write a comment

Comment
(BBcode and HTML is turned off for anonymous user comments.)

Please type this security code : 69d876

Smilies